ponedeljek, 23. november 2015

Big girls need big diamonds

''BIG GIRLS NEED BIG DIAMONDS''
-Elizabeth Taylor 

Hejla lepotička!

Že dolgo nisem napisala objave v slovenščini, saj zelo rada pišem v angleščini in se tako dodatno izpopolnjujem v angleškem jeziku pa tudi želim, da vsak ki bi slučajno iz tujine zašel na moj profil vedel o čem pišem
Danes bom pa z tabo delila svoj nakup na spletni strani Parada nakit! Natančneje v sredo 18.11 sem se odločila da potrebujem NUJNO lepe, malo večje ter viseče uhane za zabavo, ki je bila čez 3 dni v soboto, saj sem si zamislila določen styling in sem si poleg zamislila tudi kake top uhančke. Po spletu sem iskala več kot uro primerne uhane ter primerno stran kjer bi mi lahko uhane v čim krajšem času dostavili. Ko sem pa končno našla uhane ki so mi bili zeloo všeč, bi morala za dostavo le teh čakati več kot teden saj je bila tuja spletna trgovina. Nato sem slučajno na FBju vidla sponzorirano objavo da Parada nakit ima 60% popust WAAA presrečna sem bila saj sem našla končno primerno spletno trgovino!! Preečudovit nakit imajo in še popust. Takoj sem našla uhane, ki sem jih želela in takoj tudi naročila. Še bolj sem bila srečna saj paket je bil že naslednji dan pri meniii wiii   


Uhančke sem dobila v kind of svilenem mošnjičku z kartico kot je razvidno na sliki. Poleg tega sem dobila tudi 10% popust na naslednji nakup wii všečkam   

Tukaj lahko vidiš pa kako pa meni pašejo *flawless*


Še ena z celotnim makeup-om


To bi bilo danes od mene vse. Za konec ti le še povem da se nakup na spletni strani Parada nakit 
zelo splača nimajo pa le uhanov temveč tudi ogrlice, zapestnice,.. in vse izgleda čudovito! Nakup je preprost in dostava hitra!
Pozdrauček in se slišimo kmalu !


 

Ni komentarjev:

Objavite komentar